Poznaj elementy strategii e-commerce oraz sposoby na efektywne zarządzanie środkami w kampaniach marketingowych. Gościem odcinka jest Paweł Paszkowski, CEO Strigoo oraz konsultant strategiczny e-commerce.
Każdy e-commerce powinien mieć strategię, by świadomie zarządzać i reagować na sytuację rynkową. Strategia pomaga w identyfikowaniu kluczowych elementów związanych z funkcjonowaniem firmy i weryfikować funkcjonowanie sklepu w sposób całościowy.
Z tej rozmowy dowiesz się, jak krok po kroku wygląda stworzenie strategii, jakie są kluczowe KPI do analizy oraz jak weryfikować działania marketingowe. Uzyskasz także odpowiedź na pytanie, nad czym pracować w pierwszej kolejności - polityką cenową, czy może konwersją? Uzyskasz też wskazówki na start prowadzenia biznesu - czyli spojrzenie strategiczne, które warto przyjąć.
MATERIAŁY Z ODCINKA
Brak materiałów.
00:58
Na jakie największe wyzwania napotykają dziś e-commerce, jeśli chodzi o kampanie marketingowe
03:57
Jak świadomie zarządzać sklepem i reagować na sytuację rynkową?
05:37
Rola holistycznego spojrzenia na biznes i marketing w momencie zmian na rynku
08:26
Potrzebujemy na nowo usiąść do strategii marketingowej - od czego zacząć?
11:30
Rola ankiet dla klientów
21:00
Najczęstsze błędy firm w ustalaniu strategii e-commerce
22:52
Jak podejść do polityki cenowej?
31:19
Mamy strategię, jak działania umiejscowić w czasie?
32:06
Najczęstsze blokery we wdrożeniu strategii e-commerce
36:19
Co to jest warsztat strategiczny?
44:23
Współpraca z agencją marketingową - jakie informacje powinna mieć na starcie współpracy?
44:34
Na jaki czas powinna być rozpisana strategia?
50:40
KPI, na które warto zwracać uwagę w strategii marketingowej
01:05:00
Minimalny budżet na start działań e-commerce
00:58
Na jakie największe wyzwania napotykają dziś e-commerce, jeśli chodzi o kampanie marketingowe
03:57
Jak świadomie zarządzać sklepem i reagować na sytuację rynkową?
05:37
Rola holistycznego spojrzenia na biznes i marketing w momencie zmian na rynku
08:26
Potrzebujemy na nowo usiąść do strategii marketingowej - od czego zacząć?
11:30
Rola ankiet dla klientów
21:00
Najczęstsze błędy firm w ustalaniu strategii e-commerce
22:52
Jak podejść do polityki cenowej?
31:19
Mamy strategię, jak działania umiejscowić w czasie?
32:06
Najczęstsze blokery we wdrożeniu strategii e-commerce
36:19
Co to jest warsztat strategiczny?
44:23
Współpraca z agencją marketingową - jakie informacje powinna mieć na starcie współpracy?
44:34
Na jaki czas powinna być rozpisana strategia?
50:40
KPI, na które warto zwracać uwagę w strategii marketingowej