Co jest ważne w komunikacji marki Clipper w Polsce? Jak mówić do poszczególnych grup docelowych, by świadomość firmy z designerskimi gadżetami rosła?
Posłuchaj rozmowy z Kamilą Kiersznowską - Senior Brand Managerką w Clipper Polska oraz Ulą Chylińską, Social Media Specialist w agencji kreatywnej Kohai. Firma Clipper to producent designerskich zapalniczek, który ma rzesze fanów na świecie, w tym także w Polsce. Jakie treści w social mediach najbardziej angażują fanów obserwujących markę? Wiele zależy od kanału i grupy docelowej - nieco inną komunikację Clipper ma na Facebooku, a inną na YT czy Instagramie. Agencja Kohai dostosowuje ją do odbiorców poszczególnych kanałów.
Sprawdź, jaką rolę gra m.in. moderacja komentarzy czy kampania video “Stary, ale ogień!”, w którą Clipper zaangażował aktora z pokolenia Silvers. Sporą rolę w komunikacji marki w Polsce grają także inne, mniej standardowe opcje dotarcia do konsumentów: konkursy, cykliczne posty czy choćby ulotki. Dowiedz się więcej z naszej rozmowy!
MATERIAŁY Z ODCINKA
Brak materiałów.
00:15
Poznaj markę Clipper i jej misję
10:18
Kanały dotarcia marki i cele na każdy z nich
28:54
Koncepcja kampanii video “Stary, ale Ogień!”
33:18
Trendy w kampanii "Stary, ale ogień!"
35:01
Jakiego typu filmy są realizowane w ramach akcji “Stary, ale ogień!”
41:57
Czego Clipper unika, jeśli mowa o promocji zapalniczek w kontekście Ustawy w wychowaniu w trzeźwości
43:52
Rola moderatora w komentarzach pod postami marki
50:08
Plany Clippera na dalszą promocję marki
00:15
Poznaj markę Clipper i jej misję
10:18
Kanały dotarcia marki i cele na każdy z nich
28:54
Koncepcja kampanii video “Stary, ale Ogień!”
33:18
Trendy w kampanii "Stary, ale ogień!"
35:01
Jakiego typu filmy są realizowane w ramach akcji “Stary, ale ogień!”
41:57
Czego Clipper unika, jeśli mowa o promocji zapalniczek w kontekście Ustawy w wychowaniu w trzeźwości