Mond

Mond

  • Idea podcastów MOND
  • Kontakt
  • O mnie
  • Facebook Profile
  • YouTube
  • RSS Feed
Toggle navigation

Odcinki

Posted in: Skuteczna reklama

MoND 20: Jak wykorzystać TikToka w promocji marki?

https://marketingopartynadanych.pl/episode-player/743/mond-20-jak-wykorzystac-tiktoka-w-promocji-marki.mp3

W odcinku 20 podcastu Marketing oparty na danych poruszamy gorący temat TikToka, jego możliwości reklamowych oraz sposobów na angażowanie społeczności. […]

Posted in: Skuteczna reklama

MoND 19: Analityka treści w kampaniach marketingowych

https://marketingopartynadanych.pl/episode-player/735/mond-19-analityka-tresci-w-kampaniach-marketingowych.mp3

O czym warto pamiętać, planując skuteczne strategie content marketingowe dla firm? Jak analizować opłacalność swoich działań i wyciągać konstruktywne wnioski? […]

Posted in: Skuteczna reklama

MoND 18: Jak automatyzacja marketingu może wspierać sprzedaż online?

https://marketingopartynadanych.pl/episode-player/724/mond-18-jak-automatyzacja-marketingu-moze-wspierac-sprzedaz-online.mp3

Na czym polega marketing automation i jak rozpocząć z nim przygodę na swojej stronie internetowej? Czy jest to rozwiązanie dedykowane […]

Posted in: Skuteczna reklama

MoND 17: Core Web Vitals – czym są i jaki mają wpływ na optymalizację SEO serwisów www

https://marketingopartynadanych.pl/episode-player/717/mond-17-core-web-vitals-czym-sa-i-jaki-maja-wplyw-na-optymalizacje-seo-serwisow-www.mp3

Co sprawia, że nasza strona jest wysoko lub nisko w wynikach wyszukiwania Google? Tego dowiecie się z odcinka 17 podcastu […]

Posted in: Skuteczna reklama

MoND 16: Wynik jakości w kampaniach Google Ads

https://marketingopartynadanych.pl/episode-player/708/mond-16-wynik-jakosci-w-kampaniach-google-ads.mp3

Budżet to nie wszystko – liczy się także jakość kampanii reklamowej. A im bardziej Twoje reklamy oraz strona docelowa odpowiadają […]

Posted in: Skuteczna reklama

MoND 15: Optymalizacja i pozycjonowanie: czy SEO może być data driven?

https://marketingopartynadanych.pl/episode-player/696/mond-15-optymalizacja-i-pozycjonowanie-czy-seo-moze-byc-data-driven.mp3

Najnowszy odcinek podcastu Marketing oparty na danych to rozmowa poświęcona SEO. Z moim gościem porozmawiamy m.in. o tym, jak ważne […]

Posted in: Skuteczna reklama

MoND 14 – Facebook Ads a zmiany w polityce prywatności iOS 14

https://marketingopartynadanych.pl/episode-player/689/mond-14-facebook-ads-a-zmiany-w-polityce-prywatnosci-ios-14.mp3

Dziś na tapetę weźmiemy gorący temat zmiany w polityce prywatności, która przyszła do nas wraz z iOS 14 marki Apple. […]

Posted in: Skuteczna reklama

MoND 13 – Czy warto inwestować w opinie o firmie oraz produktach w działaniach marketingowych i sprzedażowych?

https://marketingopartynadanych.pl/episode-player/671/mond-13-czy-warto-inwestowac-w-opinie-o-firmie-oraz-produktach-w-dzialaniach-marketingowych-i-sprzedazowych.mp3

Czy warto inwestować w opinie o firmie oraz produktach w działaniach marketingowych i sprzedażowych? W najnowszym, 13 odcinku MoND wraz […]

Posted in: Rozmowy o sprzedaży

MoND 12 Google Analytics 4: przyszłość analityki internetowej.

https://marketingopartynadanych.pl/episode-player/663/mond-12.mp3

Przed Wami odcinek 12 podcastu Marketing Oparty na danych. Jego motywem przewodnim jest nowa usługa Google, czyli Google Analytics 4 […]

Posted in: Rozmowy o sprzedaży

MoND 11 – Jak sprzedawać na Amazonie?

https://marketingopartynadanych.pl/episode-player/648/mond-11-jak-sprzedawac-na-amazonie.mp3

Przed Wami 11 odcinek podcastu Marketing oparty na danych – do rozmowy zaprosiłem Przemysława Piętkę, CEO agencji Rapid Launch, który […]

Posts navigation

Older Entries
Zasubskrybuj!

subscribe-itunes

iTunes RSS Spotify YouTube

  • Facebook Profile
  • YouTube
  • RSS Feed
© 2023 Mond. All Rights Reserved.