08:04
Czym właściwie jest automatyzacja marketingu?
18:25
Czy marketing automation to rozwiązanie stricte pod e-commerce? A może dla każdego biznesu opartego o stronę internetową?
21:13
Co może być powodem tego, że marketing automation jest pożądany przez niemal wszystkich, ale nie każdy z niego korzysta?
24:31
Czy można to dołączanie kolejnych modułów ułożyć w jakiejś konkretnej kolejności?
29:00
Czy marketing automation przyda się zaawansowanym biznesom (z większym ruchem i bazą)?
31:04
Ściągnęliśmy klienta za pomocą reklamy, ale nie mamy jeszcze informacji, co kupił – dopiero odwiedza nasz serwis. Jak w takim wypadku można wykorzystać narzędzia marketing automation?
33:15
Przykład strony głównej Zalando i zbierania danych o klientach
34:41
Perspektywa marketera: czy strategia marketing automation zabiera dużo czasu?
38:32
Przykładowy błąd, jaki może popełnić e-commerce w swojej strategii
41:55
Od czego zaczynać segmentację?
44:15
Psychologiczny aspekt klienta: jak odbiera działania marketing automation?
49:40
Czym jest “prawo do zapomnienia” w marketing automation
50:25
Jakie obowiązki powinien spełnić właściciel e-commerce, wdrażając narzędzie marketing automation
52:14
Zestaw dobrych praktyk na start, jakie edron daje klientowi
53:50
Na jakiej podstawie można analizować skuteczność kampanii marketing automation?
59:52
Co zawierają raporty z marketing automation
01:02:50
Ile czasu potrzebuje system, żeby odtworzyć dane, nauczyć się ich, oraz by kampanie przynosiły określone efekty?
01:05:00
Automatyzowanie sprzedaży poprzez asystentów głosowych – ciekawy projekt edrone
01:20:10
Na czym polega rola wirtualnego asystenta głosowego?