Budżet to nie wszystko – liczy się także jakość kampanii reklamowej. A im bardziej Twoje reklamy oraz strona docelowa odpowiadają potrzebom użytkownika, tym lepiej.
O tym właśnie szczegółowo porozmawiamy w najnowszym odcinku podcastu MoND. Moim dzisiejszym gościem jest Filip Biszczak, Google Ads Team Manager, specjalista od sieci reklamowej Google w Sempai, który ma za sobą tysiące kampanii dla setek klientów, a wskaźniki jakościowe ma w jednym paluszku. W naszej krótkiej, ale skoncentrowanej na konkretach rozmowie skupimy się na wynikach jakości w kampaniach Google Ads.
MATERIAŁY Z ODCINKA
Brak materiałów.
01:54
Jak system Google Ads określa jakość kampanii reklamowych?
04:58
Czy wynik jakości jest serwowany w panelu Gads, w jaki sposób jest prezentowany dla marketera, który działa na koncie?
08:25
Dwa ważne czynniki w rankingu reklamy
10:00
Na którym poziomie można sprawdzić wynik jakości reklamy?
13:50
Cele w kampaniach video
16:05
Na czym skupić się w kampaniach produktowych?
17:36
W jaki sposób oceniać (w skali od 1 do 10) wyniki jakości w kampaniach searchowych?
01:54
Jak system Google Ads określa jakość kampanii reklamowych?
04:58
Czy wynik jakości jest serwowany w panelu Gads, w jaki sposób jest prezentowany dla marketera, który działa na koncie?
08:25
Dwa ważne czynniki w rankingu reklamy
10:00
Na którym poziomie można sprawdzić wynik jakości reklamy?
13:50
Cele w kampaniach video
16:05
Na czym skupić się w kampaniach produktowych?
17:36
W jaki sposób oceniać (w skali od 1 do 10) wyniki jakości w kampaniach searchowych?