02:40
Czym jest projekt zaufane.pl?
06:10
Czy to prawda, że klienci zostawiają raczej tylko negatywne opinie, pomijając wystawianie pozytywnych?
07:40
Czy pozyskiwanie opinii to ważny element marketingu biznesów?
10:00
Czy konsumenci faktycznie zatrzymują się na ścieżce zakupowej, by zajrzeć też do opinii o sprzedawcy?
11:30
Newralgiczne miejsca, w których firmy mogą zbierać opinie o swoich produktach i usługach
15:00
Jak wygląda ścieżka zakupowa w przypadku usług i w którym miejscu te biznesy powinny zadbać o swoje opinie?
21:35
Jakie formy mogą przyjmować opinie o biznesie?
25:37
Skąd opinie o firmach usługowych biorą się w mapach Google?
28:10
Gdzie zbierać opinie w e-commerce?
34:10
Jak sprawić, by zostawienie opinii było łatwe?
36:50
Jak zmobilizować klientów do zostawiania wszystkich typów opinii, także tych pozytywnych?
42:35
ak analizować, jaki poziom procentowy open rate’a jest skuteczny?
47:30
Ilość zebranych opinii vs ilość transakcji - jakie wartości procentowe są zadowalające?
49:00
Gdzie wewnątrz serwisu warto umieszczać opinie o firmie lub produkcie?
52:57
Czy opinie na serwisie mogą być istotnym aspektem SEO?