Gościem specjalnym odcinka jest Joanna Horoszko, Analytics Team Leader w Sempai. Tematem naszej rozmowy są zmiany w analityce webowej i gorące nowości 2024 roku.
Z tego odcinka dowiesz się, między innymi:
Jakie zmiany w analityce webowej zaszły w ostatnim czasie, jak dokładnie działa consent mode i jakie są jego główne funkcje. Porozmawiamy także o tym, czym różni się consent mode v2 od poprzedniej wersji i dlaczego jest to istotne w kontekście DMA? Dowiesz się ponadto, ile czasu średnio trwa wdrożenie CMP w witrynie i czy potrzebujesz do tego wsparcia programisty.
MATERIAŁY Z ODCINKA
Brak materiałów.
01:54
Czym jest i jakie są główne cele Digital Markets Act?
06:30
Co się dzieje, kiedy strona nie ma wdrożonych pop-upów consent mode?
08:01
O jakie wdrożenia powinni dziś zadbać właściciele witryn?
09:53
Czym jest consent mode?
11:09
Jak nowości w analityce webowej wpłyną na marketing?
15:34
Jakie wnioski można wyciągać na podstawie danych modelowanych?
22:04
Obowiązek wdrożenia CMP - jak się za to zabrać?
29:10
Czy do wdrożeń consent mode potrzebne jest wsparcie programisty?
30:52
Ile czasu średnio trwa wdrożenie CMP w witrynie?
36:16
Czym jest zbieranie danych po stronie serwera?
43:20
Jak w obliczu zmian będzie działało targetowanie kontekstowe?
01:54
Czym jest i jakie są główne cele Digital Markets Act?
06:30
Co się dzieje, kiedy strona nie ma wdrożonych pop-upów consent mode?
08:01
O jakie wdrożenia powinni dziś zadbać właściciele witryn?
09:53
Czym jest consent mode?
11:09
Jak nowości w analityce webowej wpłyną na marketing?
15:34
Jakie wnioski można wyciągać na podstawie danych modelowanych?
22:04
Obowiązek wdrożenia CMP - jak się za to zabrać?
29:10
Czy do wdrożeń consent mode potrzebne jest wsparcie programisty?
30:52
Ile czasu średnio trwa wdrożenie CMP w witrynie?
36:16
Czym jest zbieranie danych po stronie serwera?
43:20
Jak w obliczu zmian będzie działało targetowanie kontekstowe?