Chcesz skutecznie wystartować z kampaniami w Microsoft Advertising? Sprawdź proste sposoby na dotarcie do nowych odbiorców i zwiększenie efektywności działań!
Gość odcinka: Krzysztof Janosiewicz – Head of Marketplace & Paid Ads w Sempai
W najnowszym odcinku podcastu MOND – Marketing Oparty na Danych gościmy Krzysztofa Janosiewicza, eksperta w dziedzinie reklamy cyfrowej i specjalistę od Google Ads w Sempai. Jako Head of Marketplace & Paid Ads, Krzysztof dzieli się swoją wiedzą na temat wykorzystania Microsoft Advertising w kampaniach PPC, co stanowi interesującą alternatywę dla Google Ads.
Czego dowiesz się z naszej rozmowy?
Na początku Krzysztof wyjaśnia, czym jest Microsoft Advertising i jakie są różnice w zachowaniach użytkowników korzystających z różnych wyszukiwarek. Dowiadujemy się, że mimo dominacji Google, platforma Microsoft Bing ma swoich lojalnych użytkowników, a mniejsza konkurencja może przynosić korzyści reklamodawcom.
Rozmawiamy także o tym, jak prowadzić kampanie w Microsoft Ads, jakie są ich koszty i minimalny budżet potrzebny na start. Krzysztof dzieli się swoimi obserwacjami na temat tego, które branże najlepiej sobie radzą w tej sieci reklamowej oraz co warto wiedzieć o reklamach multimedialnych połączonych z wyszukiwaniem.
Ważnym tematem naszej rozmowy jest również strategia integracji Microsoft Ads z lejkiem marketingowym, która może pomóc w optymalizacji kampanii oraz rozszerzeniu ich zasięgu poza Google. Na koniec odpowiadamy na pytanie, czy warto w obecnych realiach zaczynać działania w Microsoft Ads.
Ten odcinek to świetne źródło informacji dla marketerów szukających nowych sposobów na efektywne kampanie reklamowe oraz dotarcie do odbiorców w mniej konkurencyjnym środowisku!
MATERIAŁY Z ODCINKA
Brak materiałów.
02:47
Czym jest Microsoft Advertising?
04:50
Jak wygląda dziś wybór użytkowników, jeśli chodzi o wyszukiwarki?
14:30
Czy można dodawać reklamy do rozmowy z asystentem AI?
15:36
Jak wygląda reklamowanie się w Microsoft Advertising?
20:33
Jakie są koszty reklamowe w Microsoft Ads?
21:47
Totalne minimum budżetowe do uruchomienia kampanii w Microsoft Ads
24:19
Ilu reklamodawców obecnie korzysta z tej platformy?
26:05
Które branże dobrze sobie radzą w Microsoft Ads, a które nie?
35:55
Czym są reklamy multimedialne połączone z wyszukiwaniem?
49:36
Jak wpasować Microsoft Ads w nasz budżet marketingowy?
58:28
Czy warto zaczynać przygodę z Microsoft Ads?
02:47
Czym jest Microsoft Advertising?
04:50
Jak wygląda dziś wybór użytkowników, jeśli chodzi o wyszukiwarki?
14:30
Czy można dodawać reklamy do rozmowy z asystentem AI?
15:36
Jak wygląda reklamowanie się w Microsoft Advertising?
20:33
Jakie są koszty reklamowe w Microsoft Ads?
21:47
Totalne minimum budżetowe do uruchomienia kampanii w Microsoft Ads
24:19
Ilu reklamodawców obecnie korzysta z tej platformy?
26:05
Które branże dobrze sobie radzą w Microsoft Ads, a które nie?
35:55
Czym są reklamy multimedialne połączone z wyszukiwaniem?
49:36
Jak wpasować Microsoft Ads w nasz budżet marketingowy?