Co właściwie wie o nas Facebook? W jaki sposób my – marketerzy – możemy wykorzystać dane o użytkownikach, które posiada gigant społecznościowy, do prowadzenia jeszcze skuteczniejszych działań marketingowych, w tym – do zwiększenia sprzedaży?

Czy warto i jak tworzyć kampanie na Facebooku w oparciu o lejek sprzedażowy? Między innymi na te pytania postaramy się odpowiedzieć w trzecim odcinku podcastu Marketing oparty na danych.

Moim gościem jest Sebastian Puchała, Starszy Specjalista Facebook Ads w Sempai. Jego specjalizacją są kampanie performance’owe, chociaż nie pogardzi dobrym contentem takim jak film. Jest zapalonym filmowcem i w tym fachu sprawdza się już od 10 lat. W Sempai odpowiada za audyty, wycenę, tworzenie oraz wdrażanie kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie.
 

Przybliżony rozkład jazdy

01:18 – Jakie dane o użytkownikach zbiera Facebook?
02:30 – Mnogość danych posiadanych przez Facebooka – szanse i zagrożenia w kontekście działań marketingowych.
03:30 – W jaki sposób Facebook dopasowuje użytkowników do odpowiednich segmentów?
08:30 – Jak możemy zautomatyzować działania reklamowe na Facebooku?
09:40 – Czym jest i po co korzystać z Advance Matching?
10:45 – Jakie są najlepsze praktyki w zakresie targetowania reklam?
14:00 – Czy i w jakim celu zawężać grupy odbiorców?
16:00 – Jakie modele rozliczeń oferuje Facebook?
18:00 – Segmentacja odbiorców – jak to robić w e-commerce, a jak w biznesach lokalnych (off-line)?
19:00 – Facebook News: CBO.
24:00 – Jak budować kampanię w oparciu o lejek sprzedażowy?

Podcast znajdziecie m.in. na:

Możecie też posłuchać 3. odcinku podcastu Marketing oparty na danych na YouTube:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *