Mond

Mond

  • Idea podcastów MOND
  • Kontakt
  • O mnie
  • Facebook Profile
  • YouTube
  • RSS Feed
Toggle navigation

Odcinki

Posted in: Rozmowy o sprzedaży

MoND 10 – Jak e-commerce przygotowuje się do Black Friday?

https://marketingopartynadanych.pl/episode-player/573/mond-10-jak-e-commerce-przygotowuje-sie-do-black-friday.mp3

Motywem przewodnim najnowszego odcinka MoND jest coroczne święto zakupów i promocji – Black Friday. Do rozmowy na temat działań promocyjnych […]

Posted in: Rozmowy o sprzedaży

MoND 09 – Live sprzedażowy. Nowy trend w zakupach online

https://marketingopartynadanych.pl/episode-player/568/mond-09-live-sprzedazowy-nowy-trend-w-zakupach-online.mp3

Przed Wami 9 odcinek podcastu Marketing oparty na danych! Tym razem rozmawiamy o stosunkowo nowym zjawisku w internecie, jakim są […]

Posted in: Rozmowy o sprzedaży

MoND 08 – Jak zwiększyć sprzedaż, wykorzystując możliwości reklamowe Allegro?

Czy można osiągnąć sukces w sprzedaży na Allegro, nie reklamując się? Zdaniem mojego podcastowego gościa, Tomasza Śląskiego: zdecydowanie nie! Zachęcamy […]

Posted in: Skuteczna reklama

MoND 07 – Jak skutecznie sprzedawać na Allegro?

https://marketingopartynadanych.pl/episode-player/548/mond-07-jak-skutecznie-sprzedawac-na-allegro.mp3

Jesteśmy świeżo po odmrożeniu gospodarki przez rząd. Handel elektroniczny zyskał jeszcze bardziej na wartości w czasie pandemii, kiedy to był […]

Posted in: Skuteczna reklama

MoND 06 – Jak reklamować się na LinkedIn?

https://marketingopartynadanych.pl/episode-player/543/mond-06-jak-reklamowac-sie-na-linkedin.mp3

W kolejnym odcinku podcastu Marketing oparty na danych bierzemy na warsztat temat sieci reklamowej – tym razem w serwisie LinkedIn. […]

Posted in: Rozmowy o sprzedaży

MoND 05 – Czas na m-commerce: czy PWA stanie się nowym standardem sprzedaży online?

https://marketingopartynadanych.pl/episode-player/523/mond-05-czas-na-m-commerce-czy-pwa-stanie-sie-nowym-standardem-sprzedazy-online.mp3

W jakim kierunku rozwija się sprzedaż mobilna w Polsce? Jakie bolączki i oczekiwania mają użytkownicy m-commerce? Jakie zmiany warto wprowadzić […]

Posted in: Skuteczna reklama

MoND 04 – Atrybucja konwersji w Facebook Ads

https://marketingopartynadanych.pl/episode-player/519/mond-04-atrybucja-konwersji-w-facebook-ads.mp3

To już czwarty odcinek podcastu Marketing oparty na danych. Tym razem na tapetę bierzemy temat atrybucji konwersji, z naciskiem na […]

Posted in: Skuteczna reklama

MoND 03 – Segmentacja odbiorców na podstawie wiarygodności danych pozyskiwanych przez Facebooka

https://marketingopartynadanych.pl/episode-player/466/mond-03-segmentacja-odbiorcow-na-podstawie-wiarygodnosci-danych-pozyskiwanych-przez-facebooka.mp3

Co właściwie wie o nas Facebook? W jaki sposób my – marketerzy – możemy wykorzystać dane o użytkownikach, które posiada […]

Posted in: Rozmowy o sprzedaży

MoND 02 – Rozkładamy e-commerce na wskaźniki pierwsze

https://marketingopartynadanych.pl/episode-player/458/mond-02-rozkladamy-e-commerce-na-wskazniki-pierwsze.mp3

W drugim odcinku podcastu koncentrujemy się na wskaźnikach, które warto śledzić w sklepie internetowym. Do rozmowy zaprosiłem Pawła Paszkowskiego, E-commerce […]

Posted in: Skuteczna reklama

MoND 01 – Nowa rola specjalisty SEM w dobie automatyzacji kampanii reklamowych

https://marketingopartynadanych.pl/episode-player/447/nowa-rola-specjalisty-sem-w-dobie-automatyzacji-kampanii-reklamowych.mp3

Do rozmowy zaprosiłem Adama Cieślę, specjalistę z kilkunastoletnim doświadczeniem w marketingu w wyszukiwarkach, ze specjalizacją Google Ads. Adam jest od […]

Posts navigation

Newer Entries
Zasubskrybuj!

subscribe-itunes

iTunes RSS Spotify YouTube

  • Facebook Profile
  • YouTube
  • RSS Feed
© 2022 Mond. All Rights Reserved.