Motywem przewodnim najnowszego odcinka MoND jest coroczne święto zakupów i promocji – Black Friday. Do rozmowy na temat działań promocyjnych […]
MoND 09 – Live sprzedażowy. Nowy trend w zakupach online
Przed Wami 9 odcinek podcastu Marketing oparty na danych! Tym razem rozmawiamy o stosunkowo nowym zjawisku w internecie, jakim są […]
MoND 08 – Jak zwiększyć sprzedaż, wykorzystując możliwości reklamowe Allegro?
Czy można osiągnąć sukces w sprzedaży na Allegro, nie reklamując się? Zdaniem mojego podcastowego gościa, Tomasza Śląskiego: zdecydowanie nie! Zachęcamy […]
MoND 07 – Jak skutecznie sprzedawać na Allegro?
Jesteśmy świeżo po odmrożeniu gospodarki przez rząd. Handel elektroniczny zyskał jeszcze bardziej na wartości w czasie pandemii, kiedy to był […]
MoND 06 – Jak reklamować się na LinkedIn?
W kolejnym odcinku podcastu Marketing oparty na danych bierzemy na warsztat temat sieci reklamowej – tym razem w serwisie LinkedIn. […]
MoND 05 – Czas na m-commerce: czy PWA stanie się nowym standardem sprzedaży online?
W jakim kierunku rozwija się sprzedaż mobilna w Polsce? Jakie bolączki i oczekiwania mają użytkownicy m-commerce? Jakie zmiany warto wprowadzić […]
MoND 04 – Atrybucja konwersji w Facebook Ads
To już czwarty odcinek podcastu Marketing oparty na danych. Tym razem na tapetę bierzemy temat atrybucji konwersji, z naciskiem na […]
MoND 03 – Segmentacja odbiorców na podstawie wiarygodności danych pozyskiwanych przez Facebooka
Co właściwie wie o nas Facebook? W jaki sposób my – marketerzy – możemy wykorzystać dane o użytkownikach, które posiada […]
MoND 02 – Rozkładamy e-commerce na wskaźniki pierwsze
W drugim odcinku podcastu koncentrujemy się na wskaźnikach, które warto śledzić w sklepie internetowym. Do rozmowy zaprosiłem Pawła Paszkowskiego, E-commerce […]
MoND 01 – Nowa rola specjalisty SEM w dobie automatyzacji kampanii reklamowych
Do rozmowy zaprosiłem Adama Cieślę, specjalistę z kilkunastoletnim doświadczeniem w marketingu w wyszukiwarkach, ze specjalizacją Google Ads. Adam jest od […]